شیطان پرستها - کانون عاشقان شهادت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره سایت
کانون عاشقان شهادت

شیطان پرستها

حرکت مروموزانه برای تضعیف عقاید جوانان

به گزارش پایگاه خبری  جوان ،با توجه به اخبار ماه‌های اخیر مبنی بر دستگیری گروه‌های مجازی و واقعی شیطان‌پرستان در برخی از شهرها و استان‌ها یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار داده و اخباری مبنی بر تشکیل 70 فرقه شیطان‌پرستی در ایران را مطرح کرده است.
مطابق نتایج اعلام شده این گروه، شیطان پرستی اکنون در حال طرح و انتقال نمادهای خود به جامعه است و به زودی به انتقال ایدئولوژی نیز خواهد پرداخت. این فرقه ضاله دارای یک جهان‌بینی خاص بوده و برای اثبات حقانیت خود شواهد زیادی را مطرح می‌کند و به دنبال جذب افراد از شش تا شصت سال نیز می‌باشد. شیطان‌پرستان اکنون در مراکز آموزش عالی و ... به فعالیت و اجرای برنامه‌هایی از قبیل کنستر می‌پردازند.
دست‌اندرکاران این تحقیق ادعا دارند که به جز استفاده آگاهانه و یا ناآگاهانه شماری از جوانان از نمادها و تصاویر شیطان‌پرستانه بر روی لباس‌ها و وسایل شخصی گروه‌های شیطان‌پرستی از طریق تهیه فیلم و موسیقی، این فرقه را ترویج می‌کنند و اکنون این نوع موسیقی در میان برخی جوانان دست به دست می‌شود.
این گزارش می‌افزاید: ستاره پنج‌پر، ستاره شش پر، صلیب معکوس، آمون (خدای مصریان) و ... از جمله نمادهای پیروان شیطن‌پرستی است و اکنون به صورت آشکار بر روی لباس‌های جوانان دیده می‌شود.
در همین راستا یکی از مقامات انتظامی اعلام کرد مصرف مواد تخذیری بسیار قوی از جمله کوکائین، حشیش، قرص‌های اکس برای رفتن به حالت خلسه و انجام مراسم ویژه دراین حالت بین این فرق رواج دارد.
گفته می‌شود برگزاری محافل شبانه از مهم ترین راه‌های جلب و جذب این گروه‌هاست. از نظر شماری از جامعه‌شناسان و رواشناسان با توجه به گسترش فعالیت‌های این فرقه در مناطق مختلف کشور خطر آنها به لحاظ فرهنگی و اخلاقی به مرحله بحران رسیده است و موقعیت جغرافیایی فعالیت این جریان مخرب و ویرانگر برخی از شهرها و استان های کشور را تهدید می‌کند.
این گزارش می‌افزاید:
«... در حال حاضر شاید تعداد شیطان‌پرستان واقعی در حدود یکی، دو هزار نفر باشد اما کسانی که از روی کنجکاوی یا به خاطر آزادی‌های جنسی و بی‌بندوباری به سوی آنها کشیده می‌شوند و از نمادهای آنان استفاده می‌کنند تعدادشان به چند هزار نفر می‌رسد...»
کارشناسان مدت‌هاست که در خصوص این گروه‌ها هشدارهای مختلفی را ارائه داده‌اند. تأثیر رفتاری عناصر این فرقه ضاله روی دانش‌آموزان نیز محسوس می‌باشد که ترویج موسیقیهای زیرزمینی در دستور کار این گروه قرار گرفته است.
نکته حائز اهمیت اینکه از منظر افرادی که جذب دسته‌جات شیطان‌پرستی می‌شوند یهود و صهیونیست‌ها بهترین افراد و بهترین قوم محسوب می‌شوند و با اینکه درتفکر این گروه ضاله ادیان هیچ جایی ندارند اما تفکر یهود جایگاه ویژه‌ای درافکار و اعتقادات ایشان دارد به خصوص که تفسیر یهود از بحث خلقت انسان در این رابطه حائز اهمیت است چرا که آنها معتقدند که شیطان در هنگام خلقت انسان در صدد خدمت به انسان برآمد تا به آگاهی و علم بی‌شمار دست پیدا بکند اما کار شیطان ناتمام ماند و انسان به روی زمین هبوط کرد. لذا شیطان دوست و هدایت کننده انسان است و خواهان رشد و تعالی او و از این نظر می بایست شیطان مورد تقدیس قرار گیرد


نویسنده :
تاریخ : یکشنبه 88 آذر 22 6:56 صبح
برچسب ها :
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید